2013. október 24., csütörtök

Nem tudtam dönteni...
Hosszú évek során (meglehetősen jól tartom magam boszikoromhoz képest :)), tűnődtem és tanakodtam, hogy mi az ami igazán fontos nekem.
Mi az amiből képes lennék megteremteni egy naplót, egy világot magamnak. Csak éppen virtuálisan...
Aztán belém hasított a felismerés!
Engem igenis sok minden érdekel. Nem szégyen, inkább büszke vagyok rá! Ezért olyan blogot készítek (némi inspiráció és egy nagy adag energialöket azért kellett hozzá), ahová mindenről írok ami érdekel.
Legyen az művészet, körömlakkozás, sütemények, a Magyar Tolkien Társaság, könyvek, biológia, kirándulás, állatok, zenék, filmek, ruhák, sminkek és sorolhatnám...
Most tehát engedek egy kis betekintést egy ízig-vérig mindennapi boszorkánygirl életébe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése