2014. július 16., szerda

Bejelentkezés

Jaj, nagyon szégyellem magamat, de megint azt csináltam amire hajlamos vagyok, már pedig, hogy nem írtam ezer éve a blogomba. Mégpedig február óta, most pedig júliust írunk. :(
Sok-sok dolgom volt, gyerektábort szerveztem, vizsgáztam, bekacsintott a szerelem is az életembe, nagytábort szervezek és szakdolgozom, szóval ezer dolgom van.
Olvasni is rengeteget olvastam, főleg vizsgaidőszakban (amikor nem tudja megállni az ember) és a Könyvhéten is kinn voltam, ahol vettem egy csomó jó könyvet.  De beszámolni nem számoltam be semmiről, szóval adós vagyok három Könyvmolypárbajos mű értékelésével és sok másikéval és egy elképesztő gyerektáborról is írnom kell!

A következő napokban ezek következnek, igyekszem utolérni magamat! :)

Puszi:
Banshee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése